Jakie są koszty wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej w firmie?

 

Jakie są koszty wdrożenia wirtualnej centrali telefonicznej w firmie?

IPT Cloud jest przeznaczona jest zarówno dla małych i średnich firm poszukujących bogatej w funkcje usługi telefonicznej dla swoich biur, z wbudowanymi funkcjami wysokiej wydajności i elastyczności, dostępnymi z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu. Zintegrowane zaawansowane funkcje zapewniają swoim rozmówcom wspaniałe wrażenia, od profesjonalnych zapowiedzi głosowych, automatycznego trasowania połączeń na podstawie godzin pracy biura, a także opcji oddzwoń, jeśli użytkownicy są zajęci.

Ponieważ IPT Cloud jest rozwiązaniem chmurowym, zaawansowane funkcje są przesyłane na wszystkie urządzenia stacjonarne i mobilne, dzięki czemu nigdy nie przegapisz połączenia telefonicznego, wiadomości czatowych ani wiadomości tekstowych od żadnego z Twoich lokalnych lub zdalnych użytkowników.


Funkcje i zalety centrali w chmurze :

IPT Cloud oferuje nie tylko same korzyści, co nasze popularne lokalne rozwiązanie PBX, ale zawiera wiele zaawansowanych funkcji, które może przynieść tylko chmura.

Mobilność – Usprawnij współpracę w zespole i produktywność dzięki wykorzystaniu softphone UC, opartemu na technologii webRTC, zapewniając funkcje softphone dla komputerów stacjonarnych, iOS i Androida.

System IVR – przywitaj rozmówców za pomocą niestandardowych zapowiedzi i przekieruj je na podstawie odpowiednich tematów, listy pracowników lub godzin pracy.

Opcje dla użytkownika końcowego – Umożliwienie użytkownikom końcowym zarządzanie funkcjami takimi jak poczta głosowa, obecność w pracy, sale konferencyjne i grupy kontaktów z dowolnego urządzenia.

Elastyczność numerów – Reprezentuj swoją firmę lokalnie lub na szczeblu krajowym, wybierz numer telefonu lub przenieś swój istniejący numer.

Skalowalność – Ponieważ IPT Cloud jest rozwiązaniem w chmurze, możesz rozwijać swój biznes wraz z naszą centralą w miarę wzrostu potrzeb biznesowych.


Dlaczego chmura ? 

Brak drogiego sprzętu serwerowego –  IPT cloud to w pełni hostowany system, dbamy o wszystkie problemy związane z utrzymaniem infrastruktury, więc nie musisz inwestować w drogi sprzęt serwerowy i zapewniać wysokie SLA.

Dostępność – Niezależnie od tego, gdzie jesteś, Twoja centrala PBX jest zawsze dostępna. Z telefonu stacjonarnego, softphonu, telefonu komórkowego, laptopa lub przeglądarki internetowej z Webrtc.

Niezawodność – Korzystanie z najnowszej technologii centrum danych w połączeniu z rygorystycznymi kopiami zapasowymi oznacza, że ​​przejście do chmury zmniejsza ryzyko niedostępności serwisu.


IPT Cloud pozwala zabrać biuro ze sobą dzięki integracji softphone UC opartej na technologii webRTC. Wbudowany softphone i klienci mobilni pozwalają na dzwonienie, czatowanie, udostępnianie ekranu i nie tylko, gdziekolwiek jesteś. Nie musisz włączać funkcji „Follow me”, gdy przenosisz się z lokalizacji do lokalizacji.

Zezwalaj użytkownikom na kontrolowanie ich funkcji numerów wewnętrznych bezpośrednio z ich spersonalizowanych pulpitów nawigacyjnych, całkowicie dostępnych z Internetu. Użytkownicy mogą tworzyć i monitorować własne pokoje konferencyjne, słuchać i usuwać swoje wiadomości głosowe oraz dostosowywać wygląd i funkcje swoich popularnych funkcji do widgetów i pulpitów.


Funkcje biznesowe centrali :

  • Elastyczny routing połączeń w oparciu o godziny pracy biura,
  • Wbudowany most konferencyjny,
  • Grupy dzwoniące,
  • Music on Hold,
  • Poczta głosowa,
  • Znajdź mnie / Follow Me Calling,
  • Osobisty IVR,
  • Wake Up Calls,
  • Obsługa połączeń wideo,
  • Bezpieczna komunikacja (SRTP / TLS),
  • Zapowiedzi głosowe,
  • Text to speech,
  • Kolejki (ACD),
  • Interaktywna zapowiedź głosowa (IVR).

Funkcje połączeń :

  • Obsługa połączeń trójstronnych,
  • Poczta głosowa,
  • Poczta głosowa na e-mail,
  • Identyfikacja dzwoniącego,
  • Przekazywanie połączeń,
  • Nagranie rozmowy,
  • Nie przeszkadzać,
  • Połączenia oczekujące,
  • Historia połączeń / Szczegóły rekordów połączeń,
  • Rejestrowanie zdarzeń połączeń,
  • Szybkie wybieranie,
  • Caller Blacklisting.

Panel zarządzania użytkownikami :

  • Responsywny panel www (Desktop, Tablet),
  • WebRTC Softphone,
  • Historia połączeń (szczegóły i odtwarzanie nagrań / pobieranie),
  • Zarządzanie kontaktami,
  • Zarządzanie obecnością,
  • Zarządzanie salą konferencyjną,
  • Zarządzanie ustawieniami – Znajdź mnie / Podążaj za mną,
  • Przekazywanie połączeń, oczekiwanie na połączenie, nie przeszkadzać,
  • Potwierdzenie połączenia,
  • Poczta głosowa,
  • Wizualna poczta głosowa – odtwarzanie i zarządzanie,
  • Opcje powiadomień.

Dodatkowe możliwości :

  • Chmura w klastrze HA – Wysoka dostępność, podstawowa centrala + backup,
  • Funkcje Call / Contact Center,
  • Panel operatora – live time,
  • Integracja z systemem CRM.

W celu poznania wstępnych kosztów zapraszamy do kontaktu

IPTELEKOM
Łyżwiarska 54
94-124 Łódź

Projekty IT
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom