Zapraszamy na Szkolenia Asterisk
Działalność w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzimy od 2008 roku. W tym czasie z naszej oferty skorzystało wiele firm, a w tym min oddziały Call Center, korporacje TAXI czy biura podróży. Infrastruktura na której zbudowana jest nasza usługa, gwarantuje ciągłość działania usługi, co potwierdza długoletnia współpraca z wymagającą grupą docelową jaką są firmy i korporacje TAXI. Głównym celem naszej firmy jest tworzenie oraz rozwój profesjonalnych i niezawodnych systemów teleinformatycznych dostosowanych do potrzeb konkretnego Klienta.
Lata doświadczeń w systemach Asterisk pozwoliły na przygotowanie specjalistycznych szkoleń z systemów PBX opartych o system Asterisk. Mamy przyjemność zaprosić wszystkie osoby które:
- chcą nauczyć się tworzenia własnych central telefonicznych,
- pragną dowiedzieć się jak wykorzystać nowoczesne technologie w Swojej firmie,
- chcą poznać zasady działania IP PBX,
- słyszały o Asterisku, ale nie wiedzą jak się nim posługiwać.
NA NASZYM SZKOLENIU DOWIESZ SIĘ:
- jak zainstalować Asteriska ze źródeł.
- jakie protokoły komunikacyjne możesz wykorzystać w Asterisku.
- do czego służą poszczególne pliki konfiguracyjne i co oznaczają zawarte w nich opcje.
- jak tworzyć dial plan, reguły które posłużą do obsługi połączeń.
- jak przygotować zapowiedzi słowne do Asteriska.
- jak tworzyć IVR, wielopoziomowe interaktywne menu głosowe.
- jak zaprogramować urządzenia VoIP, takie jak softphony, telefony IP, bramki VoIP.
- co to są kolejki, agenci i jak je możesz wykorzystać do obsługi np. infolinii.
- w jaki sposób ograniczyć koszty w firmie za pomocą centrali VoIP.
- jak można usprawnić przepływ informacji stosując IP PBX.
Jeżeli jesteś zainteresowany naszym szkoleniem zapraszamy do kontaktu przedstawimy Ci szczegółowy rozkład zajęć, koszty szkolenia i najbliższe terminy.
Zapraszamy do skorzystania z pozostałych naszych usług w zakresie systemów Asterisk jak – wdrożenia, helpdesk, SOS Asterisk.