Jakie są koszty uruchomienia centrali telefonicznej w firmie ?

Jakie są koszty uruchomienia centrali telefonicznej w firmie ?

Wybierając centralę telefoniczną w chmurze, klienci mogą korzystać z bogatej w funkcje, niezawodnej komunikacji, nie martwiąc się o jej utrzymanie jak w przypadku tradycyjnych usług. Efekt ? Oszczędności i mniejszy nakład czasu na żmudne zadania administracyjne.

Centrala w chmurze Iptelekom jest gotową do pracy abonencką centralą telefoniczną w chmurze, zapewniająca klientom całkowitą kontrolę nad ich centralami PBX i danymi. Centrala w chmurze oferuje klientom w pełni wirtualne rozwiązanie wraz z zaawansowanym zestawem funkcji komunikacji zintegrowanej.

Główne funkcje systemu to :

  • wygłaszanie zaawansowanych komunikatów głosowowych przygotowanych przez profesjonalne głosy lektorskie,
  • kolejkować połączenia przychodzące,
  • IVR wielopoziomowe menu głosowe,
  • prowadzenie statystyki połączeń,
  • elastyczny routing połączeń w czasie pracy i po godzinach pracy biura,
  • przekierowania na telefony komórkowe,
  • zaawansowaną i dodatkową funkcjonalnością jako może obsługiwać centrala to system ASR czyli rozpoznawanie mowy w celach automatyzacji procesów.

Jakie są koszty uruchomienia centrali telefonicznej w firmie ?

Uruchomienie wirutalnej centrali telefonicznej nie wiąże się z wysoką barierą wejścia / uruchomienia ponieważ nie trzeba inwestować w wysokiej jakości serwer, na którym zostanie uruchomione oprogramowanie pozwalające na realizację połączeń głosowych.

Pierwszy koszt podczas uruchomienia to zapowiedzi głosowe nagrane przez profesjonalnego lektora chyba, że posiadasz pliki głosowe z aktualnego systemu lub we własnym zakresie możesz nagrać zapowiedzi do swojej firmy.

Drugi koszt to sprzęt końcowy czyli telefon / softphone / słuchawka do komputera w celu odbierania i wykonywania połączeń musisz pamiętać o urządzenia końcowych. Fizyczne telefony na biurko przewodowe lub bezprzewodowe VoIP np. mark Fanvil, Linvil. W przypadku kiedy chcesz odbierać połączenia na softphone’ach czyli oprogramowanie na komputer potrzebujesz wysokiej klasy sluchawki z portem USB.

Trzeci koszt to plan taryfowy korzystając z usługi telefonicznej Iptelekom do wyboru mamy kilka planów taryfowych, które w zależności od zapotrzebowania firmy są udostępnianie m. in. SIP-Trunk z dużą ilością jednoczesnych połączeń od 5 do 90 kanałów. Pakiet minut wychodzących, oczywiście połączenia przychodzące są bezpłatne na numery miejskie natomiast jeżeli twoja firma wykonuje dużą ilość połączeń wychodzących można wybrać korzystny pakiet minut połączeń wychodzących w celu obniżenia kosztów.

Czwarty koszt już ostatni to kwestia samego wdrożenia, zarządzania i administracji systemem. Nasz zespół oferuje kompleksowe wdrożenia usługi wirtualnej centrali począwszy od przygotowania systemu, sprawnej migracji, przeszkolenia zespołów, administracji systemu i reakcji na zdarzenia krytyczne.

 

Zastanawiasz się nad zmianą systemu telefonicznego ? Chcesz wdrożyć nowy system PBX ? Nie masz doświadczenia, a chciałbyś poznać wszystkie możliwości ?

 

Zadzwoń do nas lub umów spotkanie ze specjalistą IT, który przedstawi korzyści systemów VoIP.

IPTELEKOM
Łyżwiarska 54
94-124 Łódź

Wirtualne Centrale PBX
+48 426 000 000

Formularz kontaktowy Iptelekom