W ramach systemu 3cx VoIP do dyspozycji klient otrzymuje potężne narzędzie do generowanie leadów sprzedażowych. Leady sprzedażowe są potencjalnymi klientami lub firmami, które są zainteresowane twoimi produktami. Webcall od 3cx to narzędzie, które może pomóc w nawiązywaniu kontaktu z tymi leadami i prowadzenia rozmów sprzedażowych przy użyciu czata z konsultanem lub rozmowy głosowej.
Ponad 50% rozmów w ramach live chat zostaje przekierowywanych do call center, gdzie klient musi wszystko od nowa wyjaśniać! Wówczas systemy live chat tylko utrudniają szybkie rozwiązanie problemu. Ale nie z Live Chat 3CX! Klient albo pracownik mogą niezwłocznie zmienić czat na rozmowę, by lepiej objaśnić problem. Aby szybciej rozwiązać problem, można udostępnić innym pracownikom zapytanie klienta i historię kontaktów. To coś więcej niż live chat i telefon – w tym samym interfejsie można odpowiadać na wiadomości WhatsApp, Facebook i SMSy. Załóż w swojej firmie live chat, nie płacąc 20 USD miesięcznie za konto użytkownika !
Nie płać 20 USD miesięcznie za użytkownika… zatrzymaj klientów. Darmowe na zawsze. Brak opłaty miesięcznej za użytkownika.
Przypisz do czatów grupowych więcej pracowników bez dopłat. W pełni spersonalizowane live chat z funkcją rozmów głosowych, wideo i innych. Udzielaj klientom porad na żywo, gdy przeglądają Twoje produkty/usługi.
A jeśli live chat to za mało… Superchat!
- Przełączaj się w dowolnej chwili z czatu na telefon.
- Klienci mają wybór między czatem a rozmową głosową.
- Rozmowy przez przeglądarkę – za darmo dla klienta i Ciebie.
- Bez wybierania numerów. Zaproś klientów przez link „3CX Talk”.
Współpracuj z innymi z dowolnego miejsca
- Omawiaj problemy klientów na czacie lub telefonicznie.
- Organizuj wideokonferencje z zespołem lub ogólnofirmowe.
- Przypisuj czaty do grup. Z grupową obsługą czatów na podstawie kolejki.
- Nie trać kontaktu dzięki aplikacjom 3CX na iOS & Android.
Aplikacja live chat dostępna dla systemów:
WordPress, Drupal, Joomla, Wix, Squarespace & Weebly.
Gdy nadejdą nowe rozmowy, automatycznie otrzymasz powiadomienia za pośrednictwem dowolnych aplikacji/kanałów, z których korzystasz, i będziesz mógł odpowiedzieć.
W przypadku czatów na żywo będziesz otrzymywać powiadomienia podobnie, jak ktoś wysyła Ci wiadomości za pośrednictwem aplikacji do SMS-ów. Oto jak wygląda odpowiedź na sesję czatu na żywo z poziomu interfejsu internetowego:
W razie potrzeby możesz także przenieść czaty do innych agentów.
Jeśli masz włączone połączenia audio lub wideo, będą one oczywiście wymagały natychmiastowej uwagi.
Jeśli klient zainicjuje jedno z nich, usłyszysz dzwonek telefonu, a także zobaczysz duże wyskakujące okienko z powiadomieniem, które wygląda bardzo podobnie do ekranu połączenia iPhone’a:
Okno powitalne chatu
Po autoryzacji zestawiany jest chat z konsultantem
Chcesz u siebie wdrożyć webcall ? Callback do generowania leadów sprzedażowych ?
Zapraszamy do kontaktu.
IPTELEKOM sp. z o.o.
ul. Łyżwiarska 54
94-124 Łódź
Projekty IT
+48 426 000 000