Centrala telefoniczna w chmurze dla firmy usługowej
Wybierając centralę telefoniczną w chmurze, klienci mogą korzystać z bogatej w funkcje, niezawodnej komunikacji, nie martwiąc się o jej utrzymanie jak w przypadku tradycyjnych usług. Skutek? Oszczędności i mniejszy nakład czasu na żmudne zadania administracyjne.
Przekonała się o tym firma z branży usługowej. Klient zgłosił się do Iptelekom ponieważ posiadał aktualnie centralę fizyczną w biurze, która była ostatnimi czasy bardzo awaryjna. Centrala w chmurze Iptelekom jest gotową do pracy abonencką centralą telefoniczną w chmurze, zapewniająca klientom całkowitą kontrolę nad ich centralami PBX i danymi. Centrala w chmurze oferuje klientom w pełni wirtualne rozwiązanie wraz z zaawansowanym zestawem funkcji komunikacji zintegrowanej.
Co otrzymał klienta ?
Centrala VPBX od Iptelekom pozwala między innymi na:
- wygłaszanie zaawansowanych komunikatów głosowowych przygotowanych przez profesjonalne głosy lektorskie,
- kolejkować połączenia przychodzące,
- IVR wielopoziomowe menu głosowe,
- prowadzenie statystyki połączeń,
- elastyczny routing połączeń w czasie pracy i po godzinach pracy biura,
- przekierowania na telefony komórkowe,
- wysyłka SMS do klientów,
- zaawansowaną i dodatkową funkcjonalnością jako może obsługiwać centrala to system ASR czyli rozpoznawanie mowy w celach automatyzacji procesów.
Zastanawiasz się nad zmianą systemu PBX ? Chcesz wdrożyć nowy system PBX ? Nie masz doświadczenia, a chciałbyś poznać wszystkie możliwości ?
Zadzwoń do nas lub umów spotkanie ze specjalistą IT, który przedstawi korzyści systemów.
IPTELEKOM
Łyżwiarska 54
94-124 Łódź
Wirtualne Centrale PBX
+48 426 000 000